BANE CAFÉ

MUsic LYrics & MEmories

BANE CAFÉ

MUsic LYrics & MEmories

Drink a cup of BANE and then come in

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۰ خرداد ۹۹ , ۰۳:۲۷
    آثار
  • ۱۰ خرداد ۹۹ , ۰۳:۲۱
    سبز
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ , ۰۵:۱۶
    ولی...
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ , ۰۵:۱۱
    پاسخ
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۹/۰۱/۳۱
    F**k
  • ۹۹/۰۲/۰۶
    HBD
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۲۳ - پرنسس
    چرا؟!:(
  • ۲۰ مرداد ۹۹، ۱۸:۳۱ - پرنسس
    :/
  • ۲۸ تیر ۹۹، ۱۸:۴۶ - پرنسس
    😢😓
پیوندها

:/

جون من چرا انفالو نمیکنین؟؟
  • ببر تاریک

نظرات  (۱۰)

چرا عانفالو کنیم؟! :/
پاسخ:
میخوام تهنا باشم عه
چرا بکنیم؟
پاسخ:
ناموسا باحالی ازت وشم میاد ولی توام انفالو کن
عه.. 😂😂
اصلا من چرا فالوت کردم؟ 😂😂
پاسخ:
کی هستی اصن؟؟
بیشتر حرفات انگار حرف دله خودمن!
پاسخ:
حرفی که از دل بیاد به دل میشینه
من... شهلاعم
همون که اسمم ببعى بود... و لاو بى تى اس هم میشناسنم
تو بیستو یک سالته عاره؟
خخخ نوکرم :))
چیم باحاله؟
حالا چرا باید فالو کنیم؟
پاسخ:
شخصیتت...پسر رو اعصاب و پرمدعایی نیستی...از پسرای خاکی خوشم میاد////آنفالو* میخوام تنها باشم
فک کنم قبلن فالوم کرده بودى واسه همین فالوت کردم! 😐
پاسخ:
شاید...درگیرش نشو
چىز... تو اصلا منو نمیشناسى.. 😹😹
فقط ازت پرسیده بودم که چن سالته و گفتم ک بدم میاد بگم اونى.. 😂😐
پاسخ:
پس از وب قبلیمی هوم؟
اآآآآآآآآآ ممنونننن
باشه انفالو :)
پاسخ:
مخصییییی
بیا روان-گذر و تحلیل کنیم...شایدم موزماهی
وب قبلى؟؟؟؟
نمى دونم-___-
پاسخ:
آشنا به نظر میای...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی