BANE CAFÉ

MUsic LYrics & MEmories

BANE CAFÉ

MUsic LYrics & MEmories

Drink a cup of BANE and then come in

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۰ خرداد ۹۹ , ۰۳:۲۷
    آثار
  • ۱۰ خرداد ۹۹ , ۰۳:۲۱
    سبز
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ , ۰۵:۱۶
    ولی...
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ , ۰۵:۱۱
    پاسخ
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۹/۰۱/۳۱
    F**k
  • ۹۹/۰۲/۰۶
    HBD
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۲۳ - پرنسس
    چرا؟!:(
  • ۲۰ مرداد ۹۹، ۱۸:۳۱ - پرنسس
    :/
  • ۲۸ تیر ۹۹، ۱۸:۴۶ - پرنسس
    😢😓
پیوندها

ددی

ددی جونم اگه نگرانم شدی و به وبم سر زدی
حالم خوبه یه کم سرم درد میکنه از کامپیوتر استفاده نکنم بهتره
توام...هنوز یادمه بابات چجوری بت شک کرده بود
پس نمیتونم بهت اس بدم
خیلی دوستت دارم
مواظب خودت باش
کیص رو دستات
  • ببر تاریک

نظرات  (۱۸)

  • مـلـکـهـ جـهـنـمـیــ
  • عجب..

    پاسخ:
    آدرس وبو ب ددی دادم ممکنه ببینه
  • مـلـکـهـ جـهـنـمـیــ
  • خوب ببینه..

    پاسخ:
    وا...چ شد یهو؟
  • مـلـکـهـ جـهـنـمـیــ
  • چی چیشد؟

    پاسخ:
    هیچی....میووووو*-* پ.ن:الان ددی میاد جرم میده ک کیوت شدم...ی بار تو کیرول گفتم پریودم انقد عصبانی شد ک نگو
  • مـلـکـهـ جـهـنـمـیــ
  • عجب..

    برو برا ددی ات کیوت شو نه من بیبی گرل :/

     

    پاسخ:
    اوهوم اوهوم برا ددی کیوت میشم بغلم کنه نازم کنه میو میو کنم رو پاش
  • مـلـکـهـ جـهـنـمـیــ
  • افرین

    برو برو

    پاسخ:
    ددیمو موخامممم چلا نمیاددد

    ددیت کیه بابایی؟؟؟؟؟؟:////

    پاسخ:
    تل داری؟

    تل چیه؟؟؟؟؟

    کدوم تلو میگى؟؟؟؟:////

    پاسخ:
    تلگرام

    اره

    چطور؟؟؟!!!

    پاسخ:
    @hunclub جوین شو ادمیناش من و ددی ایم

    نمی تونم:////

    مال خودم نیس 

    مال مامانمه تلگرام

    حالا درست کیه؟؟؟؟؟:||||

    پاسخ:
    جونم؟؟

    ببخشید

    ددیت کیه؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پدربزرگت^^

    :////

    پدربزرگ من کیه که نمیشناسمش؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    حسود بودنتم ب خودم رفته بچه
    خب تو بیان نیست تو ویسگون با هم آشنا شدیم الانم دو ساله کیرولیم

    کیرولین؟؟؟؟؟

    یعنی چی؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    جای بچه ها نیس^^

    باشه:|||||

    من  پدربزرگ داشتم الان باید بفهمم؟؟؟؟؟

    ددییییییییی!!!-________-

    پاسخ:
    در واقع دوتا پدربزرگ و یه مادربزرگ داشتی

    مادربزرگم کیه؟؟؟

    اون یکی پدربزرگم کیه؟؟؟؟؟

    ://////

    تموم شد یا هنوزم هس؟؟؟؟

    پاسخ:
    یه خواهرم دارم برات میارم
    با دوتاشون کات کردم فقط یه پدربزرگ مونده...عمه و عمو نداری ینی یه عمو داشتی ک باهاش کات کردم

    خالمو برام میاری؟؟؟؟

    چرا کات؟؟؟؟؟

    کی بودن حالا؟؟؟؟

    پاسخ:
    نخیر خواهر تو میشه
    با مادربزرگت ک دعوامون شد...پدربزرگتم ملیکا بود

    من خواهر دارمممممممممم؟؟؟؟؟؟

    آها

    باشه^^

    پاسخ:
    ممکنه...ببینم دختر خوبیه یا نه!رولش لوهانه...تا الان که بدی ازش ندیدم

    :((((((

    پاسخ:
    خواهر نمیخوای؟

    نع:(((((

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی