BANE CAFÉ

MUsic LYrics & MEmories

BANE CAFÉ

MUsic LYrics & MEmories

Drink a cup of BANE and then come in

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۱۰ خرداد ۹۹ , ۰۳:۲۷
    آثار
  • ۱۰ خرداد ۹۹ , ۰۳:۲۱
    سبز
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ , ۰۵:۱۶
    ولی...
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ , ۰۵:۱۱
    پاسخ
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۹/۰۱/۳۱
    F**k
  • ۹۹/۰۲/۰۶
    HBD
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۲۳ - پرنسس
    چرا؟!:(
  • ۲۰ مرداد ۹۹، ۱۸:۳۱ - پرنسس
    :/
  • ۲۸ تیر ۹۹، ۱۸:۴۶ - پرنسس
    😢😓
پیوندها

و ددی...

واقعا فکر میکنم باید تمومش کنم و فرض کنم که تو...مردی
  • ببر تاریک

نظرات  (۱۱)

کی؟؟؟؟
پاسخ:
نوشتم اون بالا
ددی
بابام
با پدرتون مشکلی دارید؟
پاسخ:
ریل نه...رول
چیچی؟
پاسخ:
رول با ریل فر داره
خب چ ربطی به من داره؟
من که نه درباره ی ریل صحبت کردم و رول
؟؟؟؟
پاسخ:
real بابای واقعیمه ک زنش منو زاییده
role ی دختر هست ک بش میگم بابا چون مث باباها بام رفتار میکنه
رول پلی میدونی ینی چ؟
  • Blooming in sky 🌸~
  • کی - رول !؟
    پاسخ:
    ر کیرول
    دو سال و نیم میشه ک توشم
    و...صدتایی هم کاپ داشتم و نزدیک 30تا رول
    اهان الان فهمیدم
    پاسخ:
    بل بل
  • Blooming in sky 🌸~
  • واقعا از جو عش خوشم نمیاد !
    عادم باید پایدار باشه !
    تل !؟
    پاسخ:
    میدونی...کیرول ب نظر من ی جور سبک زندگیه ن فقط سرگرمی
    ره تل
    البت الان دیگ لوگ زدم با اک مجازی میرم ک پیدام نکنن
  • Blooming in sky 🌸~
  • سبک زندگی !
    خوبیش اینه ک حداقل طرف میدونه چجوری عه اگ رفتی با ینفر دیه لازم نی جواب پس بدی !
    کدوم چنل !؟
    نظر منو بخای ! اگ بخای البته ! عمرتو تُوی کیرول حروم نکن ! کمتر برو
    پاسخ:
    اگه کیرولو فقط رول بدونی هیچ اتفاقی نمیفته
    اونجا جاییه برای تخلیه ی هیجانات مثبت و منفی...اگه میبینی کثیف به نظر میاد برای باطن کثیف ماست

    ینی چ کدوم چنل؟ن ن...اکمو لوگ زدم...ول اکیپ دارک بودم
    زندگیم اونجاس چطور کمتر برم...برا اون برگشتم...اون...تنها دوستمه...
  • Blooming in sky 🌸~
  • کاشکی اینجوری ک تو میگی بود ! ولی بعدا تاثیراتشو تُوی روحت حس میکنی
    اوکی
    از اینا چنلا ک میزنه برای وان نایت جنی مثلا بیاین این ایدی نبود !؟
    اوکی
    از من میشنوی یه دوست دیه پیدا کن !
    پاسخ:
    روح...من بیرحم ترین شکارچی روح جهانم از چی حرف میزنی؟

    ن با وان نایت میونه ی خوبی ندارم گفتم ک آسکشوالم...فقط رول شکنجه و قتل میرم اونم وقتی عصبیم

    دوستی ما قبل از کیرول...و قبل از به دنیا اومدنمون شروع شد
    قبل از اینکه روحمون وارد این جهان شه و شاید خیلی قبل تر از اون
  • Blooming in sky 🌸~
  • هی ! بی رحم ترین شکارچی روح جهان ! نمیتونی انکار کنی ک أسیب ناپذیری !
    هه ! زندگیتو با قتلو اینا سبکشو تأیین میکنی !؟
    حداقل مجازی نباش !
    دوست ! درمورد کی حرف میزنی !؟
    پاسخ:
    جمله بندیت مشکل داشت باید میگفتی نمیتونی انکار کنی که آسیب پذیری
    و جوابشو میدم...آسیب دیدن نمیتونه منو شکست بده...نتونم بدوم راه میرم نتونم راه برم چهار دست و پا میرم نتونم این کارم کنم می خزم و اون کارم نتونم بکنم...دست و پاهامو ترمیم می کنم

    تعیین*و بله...اون چیزیه که من می خوام باشم ولی موانعی وجود داره پس سعی میکنم حداقل خود اصلیمو پیدا کنم و خودم بشناسمش

    فکر نمیکنم دلم بخواد بگم

    و انکار نکن که به خاطر یه شکست عشقی مسخره داری اینجوری بهم می پری
    بیخیال بیب...عشق وجود نداره و احساسات برای سوختن ساخته شدن
    پاداش کسی که سادگی کنه و بخواد ادای آدمای خوبو دربیاره شکستنه...و کسی که واقعا خوب باشه و ادا درنیاره روحش بزرگتر از اونه که بشکنه و نفرت توی خودش جا بده
  • Blooming in sky 🌸~
  • اوکی استاد ! من املا و انشامو زیر ده میشم همش !
    کسی ادای ادمای خوبو در نیوورد !
    مشکل من اینه ک دلم برای نوجوونایی ک عمرشونو ب فاک میدن و برا وقت تخمیشون ارزش قاعل نمیشن میسوزه !
    اوکیه ! هر کاری دلت میخاد بکن !
    پاسخ:
    پس انقد زر نزن و نصیحت نکن
    از حرفات فهمیدم یه ماهم بیشتر تو کیرول نگذروندی
    و اینکه نوجوون نیستم 22ساله حساب میشم
    ب سلامت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی